2016

En gång om året? haha lustigt nog så var det runt denna tid på året, för ett år sedan då jag tog upp bloggandet igen.. finns det ett mönster att följa tro?
 
Jag vänder mig till blogg när jag känner att jag behöver skriva av mig, när jag behöver få ner mina tankar, när jag bevittnat något som jag vill kunna bläddra tillbaka till i framtiden och, ja faktiskt när jag vill show off lite grann. Här kan jag yttra mig helt utan någon som helst bedömning i form utav likes och kommentarer, jag vill kunna lägga upp bilder utan att bli bedömd på något sätt.
 
Jag ve inte hur många gånger jag sagt detta hehe men känner att jag börjat om på en helt ny kula i livet. Jag har så mycket på gång just nu och jag känner hur jag är mitt i processen utav att formas om, formas om till någon "bättre". Jag har kollat igenom bloggen och skulle helst av allt vilja stänga ner den och påbörja en ny, fast jag har insett att det inte riktigt är så saker och ting fungerar.
 
Man behöver sitt förflutna, man behöver veta vart man varit, vem man varit för att veta vilken riktning man inte ska gå i. Jag vet inte hur många bloggar jag påbörjat/avslutat och påbörjat nya, och återigen, jag vet heller inte hur många gånger jag har hävdat att jag är en " Changed women"..
 
Jag tänker inte radera något.. vad skulle jag kunna radera egentligen? bloggen består utav recept, bilder och lite "idag har jag". Fast för mig handlar det inte om vad som står skrivet i mina inlägg, för mig handlar det om perioden då jag skrev dem. Jag vet exakt vem jag var, jag vet exakt hur jag mådde, jag vill radera allt för jag verkan är eller mår så idag. Men jag ska ha kvar allt, för att på riktigt 100% kunna släppa taget och inte minst falla tillbaka.
Allmänt | |
Upp