Hösthälsningar

Long time no see ellerhur!?

Till er som jobbat ändan av er, ni vilsna själar som bara klagat på vädret, ni som åkte iväg på drömresan och till allt och alla där emellan så hoppas jag att ni haft en fantastisk sommar!
Hösten är som efter ett knapptryck redan på plats igen, and so am I! Jag gillar hösten väldigt mycket, av många olika anledningar men främst för att jag förknippar hösten med "den jag egentligen är" (vad det nu innebär?) , jag tror nästan att jag kör ett separat inlägg angående just detta under helgen.

För er som gett upp hoppet helt och hållet när det kommer till att följa min vardag,mina randomne funderingar/åsikter/grubblanden osv, så har ni återigen full access till detta.
Jag har lagt bloggen på is helt och hållet under sommaren, dels för att tiden inte riktigt funnits till men oxå då jag jobbar aktivt med att inte ta saker och ting i "hettans stund". Med saker och ting menar jag inte att ta tag i olika situationer vilket är viktigt att man gör så fort de uppstår. Med saker och ting menar jag helt enkelt att skriva ut mina tillfälliga reaktioner tills jag har "smällt de" , jag strävar inte efter 100 men kanske att jag är runt 67% säker på att det är så jag verkligen känner/tycker/tänker,

Long story short:
Hade jag bloggat under sommaren så hade inläggen sett någorlunda ut som liknande:

Gaaah han är perfekt!!

Omg vem fan tror han att han är!?

Seriöst vad förlorar man på att hör av sig lite då och då??

GAAAH jag vill inte att han åker...

Really? okej unge man vem tror du att du är!?

JAG TAR INTE SÅNT HÄR DRAMA... Inte ens om du va Chris Brown!?

När man tror att man har kompisar...

Varför ställer folk alltid in!?

Wohou party with my main Bitches.

Alltså seriöst kan han bara åka nu!!

Isabelle vart är du??

Sinem ta bara ledigt från jobbet va fan!!

En ganska så inspirerande eller kanske mer triggade kommentar som trillade in här för några veckor sen, skriven av självaste Sinkee där det stod något i form av ; "Blogga dåå". Well lets do this..
 
 
 
 

.
Allmänt | |
Upp