Grönt är skönt

Dagligen kommer det in folk till The Body Shop och ifrågasätter våra produkter, ibland blir jag riktigt glad och stolt över att folk har så höga krav och värderingar, i vissa ser jag verkligen mig själv. Men vi har ju dessa som inte ens vet vad de vräker ur sig, de som har en hel del åsikter om saker och ting men inte riktigt har en susning om varför. Det är de som kommer springandes in i butiken, pekar på en produkt och säger : Är den ekologisk? Bra fråga, är det en specifik ingrediens i produkten du önskas ekologisk? säger då jag. Nja men är den eco-certifierad, undras det så klart... Folk som vänder kappan efter vinden är ju bland det mest underhållande som finns. Förfrågan om naturlig och ekologiska skönhetsprodukter är hetare en någonsin, och jag tycker att det är jätte bra att denna trend har fått folk att få upp ögonen men, jag stör mig lite lite lite på kunder som skiter fullständigt i vad dom äter,men våra body butters måste ta mig tusan vara 100% ekologiska...
 
Allmänt | |
Upp