Mänskliga rättigheter

I Torsdags samlade the v-malm girls i hop sig och drog på middag. Det blev något Tapas liknande på Kungsholmen. Sheila du var så saknad men trevligt att lära känna de två nya brudarna lite bättre.
 
 

Under middagen ville Victoria veta lite mer om vad var och en gillar mest med vårt jobb, lite vad som ger oss den där extra motivationen till att dyka upp på jobbet. En rad olika saker dök upp i mitt huvud så som, pengar,cash-flow, para osv. (Som tur var så fick jag sista ordet haha) Fast när jag fick höra alla andras historier så landade jag lite mer på jorden.

Ibland måste man bara stanna upp och inse hur bra man faktiskt har det. Vi jobbar för ett företag med riktigt bra värderingar,där hierarkin knappt existerar. Att höra allas egna versioner av hur vår arbetsplats har fått just dom att se på saker och ting annorlunda var riktigt inspirerande. Jag har haft många grubblande dagar och sett över en hel del men denna middagen fick mig att förstå varför jag jobbar kvar på The body shop en idag. När jag sökte tjänsten i vintars så ville jag helt ärligt bara lukta gott och ha Australien biljetten bokad, idag vet jag mer.
 
Idag hjälper jag inte bara dig att hitta din nya favorit doft på hyllan. Idag hjälper jag dig att försöka göra världen till en lite bättre plats att bo på. 
 
 
 
Allmänt | |
Upp