Sinkee

Idag gick jag på Date med min badass-girl Sinem. Shit vad man har saknat den bruden, vi hade mycket att ta igen så det blev både mat och efterrätt... Vi har planer på att ta över Stockholm i sommar så se upp!
 
Jag har inte ätit pasta på jätte länge så det fick det bli för min del. Sinem beställde en sallad som såg riktigt smaskig ut men, hon va förstås sugen på min läckra sallad som jag gjorde i veckan (Ni som följer mitt matprogram på snap ni vet!) .
 
 
Här har du receptet Sinkee haha verkligen nothing fancy tho...
 
1/2 isbergssallad
Körsbär
1 hel mango
1 hel avokado
ca 3skedar creamf resh
ca 6st vitlöksklyftor
Hummus
 
Allt ska hakas ner till mindre bitar, jag valde att strimla mangon roligare att äta some how... Jag lägger alltid alla färdigskurna ingredienser i olika skålar och rör inte ihop något fören allt är färdigskuret. Avokadon och 3 av vitlöksklyftorna åker ner i mixern tillsammans med några skedar cream fresh. Hummusen rörs ihop med ca 3vitlöksklyftor som man pressar i. Superenkelt men riktigt gott!! kan serveras med fisk/kyckling, kan även vara gott att ha lite köttfärs över eller bara ätas som den är .
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Blogga då!

Upp