Smart girls unite!

halloj kom nyss hem från en cykeltur ute i regnet..Ja man har ju inte så mycket val
då regnet väljer att falla när man redan hunnit tagit sig en bra bit ut in the middle of nowhere...
 

Tidigare idag så gick jag på utbildningen som Vican bokat in mig på.
Det är alltid kul att hänga uppe på huvudkontoret då
det är så mysigt och dem skämmer ju verkligen bort en där! 
Denna gång körde vi fokus on the costumer,
satt i olika grupper två av 4a och så min grupp som va 5.
Vi hade super roliga övningar och man lär sig verkligen så mycket av att få se hur medarbetare
från andra butiker jobbar, vi lärde oss hur mycket nytt som helst.
Har aldrig tänkt att jag gör något speciellt så extra kul blir det när någon säger "aaah det där måste
jag oxå testa" , man bah testa vadå? haha sånt man själv inte märker helt enkelt.
Är jätte glad för min grupp, vi alla hade så sjukt bra tips och vi alla 5 va helt olika typer
av människor vilket ger en så mycket mer perspektiv!

Älskar att dom skämmer bort oss på huvudkontoret som om det inte vore lyxigt nog
att bara skrolla runt där bland alla fina produkter som det bara är att ta för sig av,
så bjuder dom alltid på lyxiga frukostmackor på surdeg, valfri kaffe, te eller/och juice.
Idag hade dom även beställt in lite olika sallader från Panini till lunch och mumsiga cupcakes
till fika och (ja jag tog en och ja jag tog den som hade extra mycket choklad..)
som vanligt så slutade dagen med fina Goodiebags!
Känner mig så självsäker just nu, ville ställa mig och jobba direkt efter utbildningen
då energin va på topp och man bara vill sätta al words in to acton!
Men det gäller att bara suga åt sig allt och go all in imorgon på jobbet!
Innan jobbet har jag ett pass på gymmet att bocka av så det blir ganska så tidig uppgång för min del.
Med det sagt så bör jag hitta min plats i sängen ganska så snart!

 
Allmänt | |
Upp