Friday morning

Godagens!
Jag jobbar hela helgen och kände redan igår att veckan redan börjar kännas lång.
Så jag bästämmde mig för att dagens gympass får bli till kvällen så tar jag istället denna härliga fredagsmorgonen till att skämma bort mig själv lite extra. Vilket förhoppningsvis ger mig energi till att göra ett bra jobb ifrån mig under helgen.
Sov ut riktigt länge och låg kvar i sängen med blicken mot den härliga morgonsolen och plötsligt så lät skitungarnas skratt nere på dagiset faktiskt ganska så behagligt..
Tänk så mycket rätt inställning kan göra hörrni!

Dukade fint åt mig själv inne i vardagsrummet och åt en lyxig frukost framför tv:n.
Nu sitter jag med en riktigt uppfräschande ansiktsmask som
snart ska tvättas bort, och en stor kopp kaffe!

Idag jobbar jag i Hornstull jag har aldrig jobbat där,
aldrig ens varit inne i den butiken tidigare så detta lär ju bli spännande!
Har haft en väldigt possetivsyn på livet dessa
timmar nu på mårgonen så dagen lutar ju mot en succé
Allmänt | |
Upp